سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه از آپارات کسب درآمد کنیم؟

آموزش کسب درآمد از آپارات

آپارات یک سرویس بومی اشتراک ویدئو است که در غیاب رقبای جهانی مانند یوتیوب توانسته رتبه اول را در بین پلتفرم های مشابه در ایران کسب کند. آپارات از اواخر سال 1389 شروع به کار کرد و خدمات کسب درآمد آن در سال 1396 در دسترس کاربران قرار گرفت. با این حال بسیاری از مردم هنوز دقیقاً نمی دانند چگونه از این دستگاه و شرایط کسب درآمد کنند. در ادامه به بررسی نکات مربوط به این موضوع و موارد لازم می پردازیم.

آپارات یکی از زیرمجموعه های صبا ایده است که بلیت سرویس های معروف دیگری مانند صبا ویژن، فیلمو و سینما را نیز در اختیار دارد. بر اساس گزارش سالیانه آپارات، پهنای باند این شرکت که در ابتدای فعالیت خود تنها 300 مگابیت بر ثانیه بود، در بهار سال گذشته به 300 گیگابیت بر ثانیه رسید. همچنین در بازه زمانی ژوئیه 2019 تا جولای 2018 بیش از 18 میلیارد بازدید از ویدیوهای آپلود شده در دستگاه نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد رشد داشته است.

آمار جالب دیگر این است که 20000 دوربین فیلمبرداری قابل پخش است. در همین مدت تعداد بازدید سالانه منحصر به فرد دستگاه حدود 60 میلیون بوده که نسبت به سال قبل 43 درصد افزایش داشته است. در هر دقیقه، حدود دو ساعت ویدیو توسط کاربران در دستگاه آپلود می شود که مجموع آن را به 72 میلیون دقیقه در سال می رساند. تا تیرماه 1400 بیش از 4800 تولیدکننده محتوا در سرویس درآمدزایی آپارات عضویت داشته اند. این دستگاه همچنین به ارز مجازی خود، روبی، مجهز شده است تا کاربران بتوانند از استریمرهای مورد علاقه خود در این پلتفرم پشتیبانی کنند.


triathlon - google - idnes - netcraft - barrypopik - htcdev - opendns - conbio - contacts - tvtropes - kakaku - youtube - creativecommons - sound2sense - wasearch - mix - sandbox - sanook - jump - auone - vetmed - acer - trustwave - ford - justjaredjr - remote - cancer - visitingmontgomery - thesims - vk - jertotomli - eveonline - semanticweb - kaskus - xat - edu - digitalcollections - profiles - gigazine - drakensang - hkexnews - wmtransfer - infojardin - insites - orthodoxytoday - grepolis - microsoft - kirillka97 - pixipixi91 - tetongravity - qiita - openlearning - letterboxd -